ADSENSE

Selasa, 1 Januari 2019

Oleh-Oleh Guangzhou dari Onelink International Plaza

Kami diberi masa selama 3 jam untuk shopping di Onelink Plaza.


Tak sampai 1/2 jam dah tak tahu nak tengok apa...hiks! Agaknya memang tidak ada perancangan untuk membeli sesuatu di Onelink. Putar balik, keluar mall, dan masuk semula, naik dan turun. Lepas itu masuk Seven Eleven mencari kalau-kalau ada minuman atau makanan halal yang boleh dibeli. Masih bersisa satu jam lebih. Akhirnya duduk di depan mall seperti gelandangan...kihkihkihhh! Sabar sajalah sementara menanti pukul 6.40 petang untuk bertemu semula dengan rakan yang lain.
 Jomlah cuci-cuci mata di sini.


 Amie tangkap gambar mana yang berkanan di matalah yea...hiks!

Maknanya di Onelink Plaza ini bukan hanya jual bunga, banyak lagi barangan lain macam yang dijual di mall tempat kita juga.








































 





Frigde magnet pun banyak bentuk, tapi di hati tak berkenan untuk membelinya.
Tapi bila tengok semula gambar ini di rumah sewaktu menulis entri, tertanya pula di hati : Kenapa aku tak beli?
Mungkin sebab sudah banyak beli di tempat lain.
Tapi di sini, banyak pilihan.










Bila terlihat kelibat Peter barulah rasa senang hati sebab tak lama lagi akan meninggalkan Onelink Plaza.

 Satu benda saja yang Amie dan Salawati beli di Onelink Plaza.

 Jom buka!

 Taraaaa.... ni dia!

 Oleh-oleh Gungazhou China!

Entri berkaitan travelogue ke China 4 Wilayah:

Tiada ulasan: