Teringin Makan Mee Maggi Goreng

by - 9:42 PTG

 Bismillah. Jemput makan semua.


You May Also Like

18 ulasan

  1. Sedapnya..mampu jamu mata jelah.

    BalasPadam
  2. Meriahnya.....pastinya sedap ni.

    BalasPadam
  3. sedapnya bnyak tambah lauk n ulam2

    BalasPadam
  4. Laparrrrr pagi2 nengok maggi tu

    BalasPadam
  5. Aduh, tempting betul mi maggi goreng kak amie ni. Food plating terbaik lah :)

    BalasPadam
  6. tiba2 sy pun teringin he hee
    sedappnya dgn. sayur2 tu

    BalasPadam
  7. SA ada maggi/mee kering tu Kak Amie...mengada beli padahal x pandai pun goreng..nak cuba la buat...tapi takde perencah plak kan....nanti kang takut x sedap..

    BalasPadam
  8. Amboi megi goreng mewah ada udang.

    BalasPadam
  9. sedapnya! pos sikit kak hihihi

    BalasPadam
  10. Sangat menarik ...byk betul idea puan amie ni

    BalasPadam
  11. sedapnya nampak. mcm nk kena buat ni hari ni hehe

    BalasPadam
  12. mengamcam betul megi diaaaaaa

    BalasPadam
  13. Aghhh mie Maggie :D. Untung di Jakarta ada jual mie nih. Jadi kadang kalau saya rindu Ama mie2 khas Malaysia, masih bisalah beli :). Jadi teringin besok cari mie Maggie :D

    BalasPadam
  14. Tu diaaaa mee maggi Kak Amie bukan kaleng2 orang kata

    BalasPadam
  15. Dengan saya saya sekali teringin nak makan maggi goreng jugak ni hahaha.

    BalasPadam