Samyang Cheese Daging Salai & Meatball Cheese

by - 11:55 PG

Berdua bersama Firdaus. Firdaus minta samyang cheese hot chicken flavour ramen. Amie tambahkan daging salai dan telur rebus. Teringat makan spaghetti itik salai! Bolehlah tamah daging salai dalam samyang cheese pula. Ada meatball cheese, pembelian secara COD. Sarapan kami berdua dilengkapi dengan buah limau sunkist dan epal merah serta minuman panas lemon tanpa gula.

Sarapan di pagi Jumaat.

Meatball Cheese

Samyang Cheese Daging Salai.


Rezeki Allah. Terima kasih kakak ipar dan keluarga Encik Suami di atas pemberian buah-buahan. Moga rezeki semakin berlipatganda. In syaa Allah.

Wokey!
Setakat ini dahulu pertemuan kita.
Nak sambung BDR dan buat laporan.
Petang ini sambung tugas, kursus online bermula jam 2 petang.


You May Also Like

20 ulasan

  1. Sedapnya samyang tu ha..SA nak makan samyang tapi takut pedas tu....

    BalasPadam
  2. Lama tidak makan Samyang keju.
    Boleh tahan pedas juga Firdaus.

    BalasPadam
  3. aritu ada makan yg buldak ramen cheese hot chicken... adoiii x bole nak telan cheese nya tu hehehe... rasa x letak cheese, rasa pedas tu dah OK

    BalasPadam
  4. Walaupun sy x mkn samyang to nampak sedap dan menyelerakan.. byk add on pulak tu

    BalasPadam
  5. Sedapnya nenas kecik2 tu Amie...dah terasa manisnya...

    BalasPadam
  6. sedapnya tgk menunya..samyang mmg jadi fav laleas ni

    BalasPadam
  7. Alahai... untung nya Firdaus!

    BalasPadam
  8. Saya terliur nanasss....
    Sedapnya makan sejuk-sejuk renjis kicap

    BalasPadam
  9. Samayanggg meetball sedapnyaaaa

    BalasPadam
  10. Tangan ajaib, semua nampak sedap ni kak ami.....

    BalasPadam
  11. Hebat Firdaus, auntie pun tak mampu menahan kepedasan samyang. bila taruk cheese tak lalu pulak. apa pun, nenas tu terbaik. terliur melihatnya

    BalasPadam
  12. Menu makan pagi Kak Amie lain dari kebiasaan ni. Western campur Korea gitu. Selera ramen Firdaus pagi ni. Alhamdulillah dapat rezeki buah-buahan. Tak perlu restock stok buah dah.

    BalasPadam
  13. Nyam nyam.. tampak sedap, kak

    BalasPadam
  14. Firdaus boleh geng Iman, suka sangat makan samyang 😍

    BalasPadam
  15. wahhh banyaknyaaaa nanasssss sedapnya kalau dpt mkn msk lemak nanas campur ikan manis👍👍👍

    BalasPadam
  16. sedapnya samyang meatball. tiba2 rasa mcm nk mkn samyang.

    BalasPadam
  17. Samyang plus daging salai tu . Menariknya

    BalasPadam
  18. samyang cheese daging salai..Allahu sedappp kak amie!

    BalasPadam
  19. Meatball cheese tu ya allah nampakk sedap sungguh kak amie!

    BalasPadam
  20. tak pernah rasa samyang, tapi nampak sedap samyang cheese daging salai tu. bole dikomersil kan

    BalasPadam