Saya Telah Divaksin

by - 3:06 PTG

2 Mei 2021 bersamaan hari Ahad.
Saya telah divaksin  (Warga KPM).

Dos 1 Pfizer Vacine

Mata bengkak. Tak cukup tidur sebab tak boleh tidur! Macam-macam perasaan sebelum disuntik. 


Selepas disuntik, untuk yang non muslim diberi segelas minuman coklat siap bubuh air panas. Yang muslim, diberi segelas belum dibancuh untuk dibawa pulang bersama sebungkus kecil coklat.


You May Also Like

22 ulasan

  1. Wah.. Alhamdulillah. Entah bila giliran saya pulak, lambat lagi kot. :)

    BalasPadam
  2. ALHAMDULILLAH HATI2 JAGA DIRI

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah....Semoga kita semua dalak lindungan kasih sayang Allah swt

    BalasPadam
  4. Oh sudah sampai giliran. Tunggu doa ke-2 pula

    BalasPadam
  5. alhamdulillah sudah divaksin.. saya register lama dah tp takde kabar lg

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah, moga sentiasa sihat.

    BalasPadam
  7. Syukur alhamdulillah...bila la giliran SA plak...

    BalasPadam
  8. Alhamdulillah kak amie.
    Dan saya masih menunggu giliran dari bulan 3 haritu lagi huhuhu.

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah.
    tadi pagi wak puh hantar emak kena cucuk vaksin.

    BalasPadam
  10. Di daersh saya, belum ada yang divaksin covid 19. Selamat malam, ansnda Amie.

    BalasPadam
  11. Alhamdulillah. Dalam debaran akhirnya melepasinya juga. Semoga baik baik je kak amie. Aaminn...

    BalasPadam
  12. wah...alhamdulillah..moga yg baik2 saja yer, in sya Allah. suspen gak tunggu nama masuk list.

    BalasPadam
  13. Alhamdulillah....jangan fikir yang bukan bukan nanti jadi lain. Sekarang team cikgu pula yang di vaksin. Begitu juga untuk warga emas. Yang ke 2 nanti kena tahan sikit sebab ramai geng hospital cerita yang ke 2 sakit sikit. Doa yang banyak-banyak semuga tiada apa-apa kesan.

    BalasPadam
  14. alhamdulillah..hari tu bapak saya pun dah divaksin..mamak belum turnnya lagi..

    BalasPadam
  15. Alhamdulillah, selesai satu peringkat 😊

    BalasPadam
  16. Wah... Lepas ni dos kedua pulak. Masih menunggu giliran yang entah bila

    BalasPadam
  17. Alhamdulilah kak. Nadyya masih tunggu giliran. Tak sabar rasanyaaa.hehe

    BalasPadam
  18. Alhamdulillah.. semoga yang baik2 sahaja buat akak..

    BalasPadam
  19. arrrhhhhh tidakkkk sy nak suntik jugaaaaa nak balikkkkk kggggg

    BalasPadam
  20. Alhamdulillah Kak Amie, my turn soon :) hehe tapi tatau bila

    BalasPadam