ADSENSE

Rabu, 9 Disember 2020

Buah Apa Ni?

 Entri sebelum tidur.

Pernah nampak buah seperti dalam gambar di bawah ini? Buah apa agaknya ye?






Selamat malam dan jumpa lagi!
Assalamualaikum.

10 ulasan:

Nasa Mulia berkata... Reply To This Comment

Buah permainan saya suatu ketika dulu, arwah mak ayah tanam pokok sayur manis banyak untuk dijual pucuk sayurnya.

Darling Pya berkata... Reply To This Comment

First time tengok

saniahibrahim berkata... Reply To This Comment

Buah pucuk manis kan ni.Cantek pulak bila tengok dekat ya.

paridah berkata... Reply To This Comment

lama dah tengok buah asin2 ni

TukangKebun berkata... Reply To This Comment

Kalau la buahnya boleh di makan juga hehehe macam manggis.

Sunah Sakura berkata... Reply To This Comment

kecik2 dulu tersalah faham ingatkan buah ceri sebab sama rupanya dengan buah kat pokok ceri..

Atie Zieya berkata... Reply To This Comment

mcm buah manggis kan bentuk dia

Nina Mads berkata... Reply To This Comment

mcm buah pokok sayur manis. dulu suka bt main masak2 buah ni

kekadang mcm buah cermai. sedap di buat jeruk

Suria Amanda berkata... Reply To This Comment

Tak pernah tgok kak...first time tgok ni..menarik la bentuk dia...

Azhafizah MN berkata... Reply To This Comment

Buah pokok pucuk manis. Tapi kalau masak tak pernah pulak amek. Tak tahu fungsi buah ni untuk apa. boleh dimakan atau tidak entah.