ADSENSE

Sabtu, 19 November 2011

Chocolate Mousse Banana Cake daripada Ucu Bakery

Selamat malam semua. Sebelum tidur Amie tayangkan Chocolate Mousse Banana Cake dari Ucu Bakery@Ucu Faridah. Jauhnya kiriman ini dan bukan selalu dapat percuma begini.... he he hehhh terima kasih ye Ucu....Kak Amie ambil semua sekali, yang sepotong di bawah tu pun tak boleh tinggal. Ini tandanya bukan tamak ye Ucu tapi sebagai menghargai susah payah Ucu berenang menyeberangi Laut China Selatan, belok lagi ke Laut Sulu, lepas tu masuk ke Teluk Darvel dan sampailah ke Lahad Datu yang terlindung oleh Pulau Sakal.


Berenang elok-elok ye Ucu.... semoga selamat sampai ke Pelabuhan Kelang. 


Mudah-mudahan murah rezeki Ucu sekeluarga, banyaklah tempahan yang akan datang.... jangan tak tahu ye, tempahan paling jauh yang Ucu Bakery terima setakat ini tentulah dari Amie yang duduk di hujung Pulau Borneo di Lahad Datu ni.... jom...kita makan ramai-ramai..... apa tunggu lagi! Sedap sangat ni....

9 ulasan:

whitecappuccino berkata...

Nak makan jugak!!

Acik Erna berkata...

Amie..sungguh ke amie tempah ngan ucu..

rahel berkata...

mat mlm Kak Amie..macam pernah nampak jer kek tu..hohoho..kat dapur Ucu la kan..

sedap sangat nampaknya..

Kunang-Kunang berkata...

Salam Amie,

Sedapnya nampak kek tu. Kek orang melayu lagi.

Yana Shaiful berkata...

sedapnya..nak makan jugak..;-)

dZana berkata...

huishhh... mgegar selera..

Amie berkata...

WC,
jom...pulun sama-sama..bagi cepat habis!

Acik Erna,
memang ada Amie tempah dalam alam maya dari Ucu... Ucu kirim dalam alam maya juga, sampainya pun ikut alam maya,makan pun dalam alam maya Acik....

Rahel,
memang dari dapur Ucu, oleh sebab Ucu dah hantar kepada Amie...Amie pun simpanlah di dapur Amie pula...

Kunang-Kunang,
memang nampak sedap.... suatu hari nak makan betul- betul punya di rumah Ucu..

Yana,
jom Yana...habiskan cepat, nanti order lagi dar Ucu...

Dzana,
betul tu...mudah-mudahan bisnes Ucu berpanjangan... banyak tempahan...

Ucu Faridah berkata...

k.amie, penat ooo nasib baik x berenang..ada org tumpangkan naik tongkang..bersengkang mata jugak lah cari rmh akak..hihi..
dah habis mkn kan..pulang balik lapik kek yg warna kuning tu..ucu buruk siku ni...kwang..kwang...

Amie berkata...

Ucu,
ha ha ha..... lapik kuning tu ye... ooo baru nampak! nanti esok lusa kakak pulangkan, ni dah senja ni...hujan pulak...kang kakak yang tenggelam tak pe, takut lapik kuning tu yang terapung pergi Filipina pulak...