Ayam Teriyaki Bersos Teriyaki

by - 6:49 PTG

Assalamualaikum semua.
Rindunya nak sembang panjang-panjang. Rindunya nak celoteh merapu merapan. Rindunya nak merayap ke rumah rakan-rakan blogger.
Apakan daya, buat masa ini masa kurang mengizinkan.

Tak apalah.
Jemput jamu mata dengan hidangan Ayam Teriyaki Bersos Teriyaki.

Ayam Teriyaki Bersos Teriyaki

Sepanjang pagi tadi mesyuarat PIBG dalam talian, Google Meet. Kemudian ikuti kursus timba ilmu penulisan gunakan aplikasi Zoom pula. Alhamdulillah, walaupun letih namun masa penuh terisi dengan pelbagai maklumat dan ilmu pengetahuan.

Ayam Teriyaki Bersos Teriyaki

Sempat ke dapur sediakan hidangan segera Ayam Teriyaki Bersos Teriyaki untuk Encik Suami dan Firdaus. Malam ini kena bersengkang mata menyemak tugasan murid - murid. Esok (walaupun Ahad) kena ke sekolah kembalikan hasil kerja murid. Esok murid-murid tingkatan 5 akan mengambil kertas pentaksiran (Percubaan SPM) dan mulai menjawab soalan pada hari Isnin.
Jumpa lagi ya!

You May Also Like

22 ulasan

  1. Oh semakin sibuk.
    Harap bertenaga esok dan hari seterusnya
    Sedap ayam teriyaki.

    BalasPadam
  2. Sibuk pun masih sempat siapkan juadah unik. Hebat

    BalasPadam
  3. semoga dipermudahkan urusan menyemak tugasan murid

    BalasPadam
  4. Colourfull hidangan cikgu hari ni.Tak cakap pun dah tahun sedap🤭
    Selur-selur menyemak...
    in sha Allah semoga dimudahkan urusan.

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah
    Nampak sedap, tentulah sedap

    BalasPadam
  6. Memang sibuk sungguh nampaknya Kak Amie. Dalam kesibukan air tangannya tetap menarik dari mata turun ke hati ❤️

    BalasPadam
  7. Tak mengapa la cikgu..utamakan yg penting dulu,tugas2 hakiki dulu

    BalasPadam
  8. Moga dipermudahkkan urusan, faham dah mula sekolah, ada update ni pun buat semangat, rindu juga kunjungan sis, mampak sedap macam selalu,

    BalasPadam
  9. DR tgk hidangan Puan sentiasa menarik dan nampak menyelerakan.

    BalasPadam
  10. Bila dah sibuk memang begitu kak Amie. Banyak tugasan nak kena buat tu. Takpe, faham je. Settlekan kerja yang penting dulu, baru senang hati nak berblog nanti.

    Menyelerakan betul sepinggan ayam teriyaki bersos teriyaki Kak Amie ni. Lengkap dengan sayur sayur tu. Makan sepinggan ni dah cukup kenyang dah.

    BalasPadam
  11. macam2 masakan ni ya baru nampak

    BalasPadam
  12. wahh nampak sedap sangat, macam menu dekat hotel!

    BalasPadam
  13. terus rasa lapar perut ni kak lagilah bila tengok di waktu tengahari ni

    BalasPadam
  14. Nampak sedap tu kak amie..tu la Dania pun tengah sibuk belajar sekarang...kesian pulak tengok dia.weekend malam pun masih ada kelas..

    BalasPadam
  15. Ammi pun minggu ni kurang berBW. Tu yg bayar hutang harini ronda2.

    BalasPadam
  16. Wow! Sos teriyaki tu pekat memikat!
    Selamat merampungkan tugas-tugas, kak!

    BalasPadam