Saya sudah 4 bulan....

by - 4:58 PG


You May Also Like

22 ulasan

  1. x nmpk leher dah firdaus ni...

    BalasPadam
  2. comelnya....makin montel nmpaknya..
    Cepat jer kan masa berlalu...

    BalasPadam
  3. Amboiii amboiii... dah siap baju Raya?

    BalasPadam
  4. Makin ganteng bujang cilik ki..

    BalasPadam
  5. Tembamnya,mai sini auntie suzana nak peluk sikit!

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  7. wah, nampak comel dan montel la firdaus..

    BalasPadam
  8. huiii, geramnya auntie tgk, meh cini nak cubit sikit...

    BalasPadam
  9. assalam amie..comel..dah besar dah dia..

    BalasPadam
  10. alah la la..budak bulat ni..
    geramnya aunty tengok..mesti tangan
    berketak2 ni kan...:)

    BalasPadam
  11. handsome nya baby.. sekejapnya dah 4 bulan...

    BalasPadam
  12. Salam kak Amie.. wah tomei2 Firdaus.. kalau cam tu awal Azfar sebulan.. baru perasan akak ader baby juga.. Azfar skang 5 bulan.. nampak n3 akak teringan Azfar.. tapi lebat rambut firdaus.. rambut Azfar segan2 lah kak ader petua?

    BalasPadam
  13. Assalam, Amie
    Wow, kok hencem banget bocah kuwi! Nanti Ayah pinjam masa raya utk kawankan cucu ayah yg 6 bulan ni, hihi.

    Bubur suro Amie mesti Ayah cuba masak lepas raya. Sedapnya juga memang ada pada bahasa arahan pemilik resipi kepada pemasaknya!

    BalasPadam
  14. tomeiiiii...
    geramm tengok baby tembam ni...
    rasa nak gigit pipi tu

    BalasPadam
  15. Asyifa,
    lama dah lehernya tak de he heheh.

    MP,
    macam kejap je kan MP, tiba2 dah 4 bulan.

    Azieazah,
    kedai jahit dah tak terima Azie...

    BalasPadam
  16. Rohah,
    asyik njalok ditimang2 vaey...

    Suzana,
    sedap peluk saya ni aunty Suzana.

    Bbwana,
    cengeng juga dia ni.

    BalasPadam
  17. WC,
    he heheh dah aktif tiarap & merangkak nanti kurang sikit montel saya.

    Liza,
    cubitsikit aje tau aunty!

    Acik Erna,
    waalaikumussalam... tak sedar masa berlalu kan Acik.

    BalasPadam
  18. Ayu,
    memang tangan berketak2 Ayu... dah mantain dah sekarang sebab dah aktif tiarap, banyak kalori terbakar.

    Wani,
    memang tak terasa... tetiba je dah 4 bulan!

    Halamanku,
    tak de petua.... memang semua anak lahir dengan rambut lebat, tapi Firdaus tak berapa lebat berbanding 3 abangnya sebab rambutnya jenis halus.

    BalasPadam
  19. Ayah Temuk,
    waalaikumussalam Ayah... boleh pinjam, nanti Amie tanya dulu boleh tak ikut pos lahu he heheh...
    Bubur suro tu memang penuh kenangan Ayah, sayangnya ramai yang kata sama dengan bubur lambuk! Inilah masanya Amie nak gali resepi tradisi, dan kembalikan pada martabatnya!

    Mas,
    hari2 pipinya digigit orang Mas he he ehh.

    BalasPadam
  20. Geram makcik tengok c Firdaus ni...

    BalasPadam
  21. Kejap ja dah beso dak kecik ni. Geram untie tgk pipinya tu. :)

    BalasPadam