Pakej Percutian Keluarga ke Legoland : Hadiah Kemenangan Amie Mengikuti Pertandingan MAGGI GOOD TO GREAT CAMPAIGN

by - 8:08 PTG

Tahun lepas Disember 2012, Amie menyertai pertandingan memasak anjuran MAGGI DI SINI. Tak sangka pula Amie menang pertandingan itu. Antara hadiahnya termasukah pakej percutian keluarga ke Legoland. bernilai RM1500.  Sayangnya.... hadiah  pakej percutian itu sah sehingga 31 Mac 2013 dan pada waktu itu Amie sedang 9 hari dalam pantang.....



Orang kata kalau dah rezeki untuk kita, biar apa pun terjadi akhirnya jadi hak kita juga! Alhamdulillah pihak penaja sudi menguruskan perubahan tarikh yang sesuai. Jadi.... dapatlah kami sekeluarga menikmati hadiah percutian keluarga ini pada 21-23 November baru-baru ini di Johor Baharu dan mendapat tempat penginapan di Hotel Mutiara selama 3 hari 2 malam.

Ehsan : Mr Google
(Masa pergi hari tu, hotel sedang dibaik pulih - ditutup sana-sini sampai tak nampak pintu masuk).

Ehsan : Mr Google

Ehsan : Mr Google


Tengok-tengok gambar sajalah ye.... Amie nak terangkan satu persatu tapi tertinggal peta Legoland di rumah Bonda di Selangor! Paling seronok tentulah anak-anak.... 




Amie sempat naik roller coaster... tapi rasanya cukuplah! Rasa nak mati....... gayat!



Anak-anak naik sampai 7 kali!












Memang tak cukup satu hari pusing keliling tapak Legoland ini.



Amie dan Encik Suami serta Firdaus pulang awal ke hotel sebab Firdaus tak tahan panas.... anak-anak yang lain meneruskan kembara mereka di Legoland. 


Inilah hasil masakan Amie yang memenangi pertandingan tersebut. Terima kasih yang tidak terhingga buat MIEZA  yang bertindak mengurus pertandingan ini.




You May Also Like

10 comments

  1. wah!!!!bestnye k.amie….kami blm smp lagi ni. free lagi u all ekk? bertuah badan

    BalasPadam
  2. tahniah kak amie .. emm bestnya g jalan2 dapat free lak tu ..wani pun x sampai lagi ni ..entah sampai ke idok hiiii

    BalasPadam
  3. Tahniah amie..bestnya dapat masuk legoland,..saya dah sampai tu hari..tapi close arr..ermmmm :(

    BalasPadam
  4. Tahniah K.Amie, tumpang tengok gambar je pun dah tau seronok percutian tu. Anak-anak tentu enjoy :)

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum Amie,
    Waaahhhhh bestnya dapat cuti cuti Malaysia ngan famili,Legoland lagiii free pulak tu, hehehe bertuahnya Amie. Tahniah Amie, mesti sampai hari ni masih dok terbayang2 lagi keseronokan percutian tu kan Amie. kita saja yang masih dok termimpi2 kat sini huhuhu

    BalasPadam
  6. tahniah kak mi alhamdulillah rezki anak2

    BalasPadam