Sekadar untuk kenang-kenangan....
Sebenarnya tak merancang untuk menyambut ulang tahun.... tak berapa sihat 2-3 hari. Entah bagaimana, hasil 'cucukan' keluarga belah Encik Suami, maka jadilah sambutan yang seadanya di rumah kami.... tanpa persiapan yang sepatutnya.
Persiapan menjelang pukul 6.00 petang. Gagahkan juga turun ke dapur sediakan mana yang patut. Selepas Isya' siaplah serba sedikit.... mee goreng, kentang panggang, air buah, nasi putih..... dan menu utamanya sudah tentulah BBQ ayam, sosej dan seafood.... BBQ pilihan paling mudah, sebab hanya perlu sedia bahan, yang nak makan panggang sendiri... bukan orang lain pun.... sanak sedara sendiri he hehehe.... yang penting meriah & kenyang!
Yang bestnya... dapat kek coklat strawberry.... terima kasih daun keladi buat Lina, anak buah kami sebab sponsor kek ini! Tahun depan hantar lagi ye Lina... kih kihhhh.
Doa dibaca.... kata Encik Suami, sempena ulang tahun Amie pada 16 November dan ulang tahun perkahwinan kami yang ke-20 pada 18 November - esok - sambut sekali harung!
Pelan-pelan je kita buat kerja, ambik gambar pun sikit-sikit. Suka tengok gambar ni.... makan di ruang terbuka..... Kita sibuk di dapur sampai keluar peluh... alhamdulillah, nampaknya demam semakin pulih.