ADSENSE

Sabtu, 21 Julai 2012

Pertandingan Kuiz Terkumpul Soalan 1-12 : 'Lebih Ramai, Lebih Meriah Dunia Blogging Kita Semua, Ya, Gitew.'

Jom sertai beramai-ramai Pertandingan Kuiz Terkumpul  anjuran Masterchef Malaysia Shahriah Abdullah. Peluang masih terbuka untuk semua. Anda belum terlambat untuk menyertainya. Kuiz mudah ini ditutup 2 minggu sebelum menjelang hari raya!

 'Lebih Ramai, Lebih Meriah Dunia Blogging Kita Semua, Ya, Gitew."


JANGAN LEPASKAN PELUANG KEEMASAN DI HUJUNG JARI ANDA....


KUMPUL DULU SOALAN, KUMPUL DULU JAWAPAN YA!

3 ulasan:

quinnie berkata...

kak amie...saya dah buat draft utk jawapan kuiz ni..kekeke..yer la mana tau kot2 sebok nanti kan...byk tu soalannya kalau tak prepare awal2..hehehe..ni kes tertengok entry tersilap akak tu le..tu yg terpikir nak buat..kalau dak salin kat buku je jawapannya...ni dah safe kat pc...senang...esok double check je..heheheh

Amie berkata...

Quinnie....
enth macamana kakak tertekan terbitkan catatan hari tu... kakak buat di situ supaya tak hilang sebab banyak soalan, jadi taklah tercicir kalau dikumpul satu tempat.

Shahriah Abdullah Novelis berkata...

Kak Amie cayang berbuka amboi style 5 star lagi.. kecur dah ni mujur datang tengah malam... Quinnie.. hehee.. soalan kak Amie terbocor ler ehehehee