ADSENSE

Rabu, 24 Julai 2013

Saya sudah 4 bulan....


22 ulasan:

Asyifa Mustaffa berkata...

x nmpk leher dah firdaus ni...

MulutPayau berkata...

comelnya....makin montel nmpaknya..
Cepat jer kan masa berlalu...

azieazah berkata...

Amboiii amboiii... dah siap baju Raya?

Rohah berkata...

Makin ganteng bujang cilik ki..

Suzana Ibrahim berkata...

Tembamnya,mai sini auntie suzana nak peluk sikit!

Suzana Ibrahim berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Bbwana adienia berkata...

wah, nampak comel dan montel la firdaus..

whitecappuccino berkata...

makin montel saya kan?

Liza berkata...

huiii, geramnya auntie tgk, meh cini nak cubit sikit...

Acik Erna berkata...

assalam amie..comel..dah besar dah dia..

Ayu berkata...

alah la la..budak bulat ni..
geramnya aunty tengok..mesti tangan
berketak2 ni kan...:)

Wani berkata...

handsome nya baby.. sekejapnya dah 4 bulan...

HALAMANKU berkata...

Salam kak Amie.. wah tomei2 Firdaus.. kalau cam tu awal Azfar sebulan.. baru perasan akak ader baby juga.. Azfar skang 5 bulan.. nampak n3 akak teringan Azfar.. tapi lebat rambut firdaus.. rambut Azfar segan2 lah kak ader petua?

Temuk berkata...

Assalam, Amie
Wow, kok hencem banget bocah kuwi! Nanti Ayah pinjam masa raya utk kawankan cucu ayah yg 6 bulan ni, hihi.

Bubur suro Amie mesti Ayah cuba masak lepas raya. Sedapnya juga memang ada pada bahasa arahan pemilik resipi kepada pemasaknya!

Mas berkata...

tomeiiiii...
geramm tengok baby tembam ni...
rasa nak gigit pipi tu

Amie berkata...

Asyifa,
lama dah lehernya tak de he heheh.

MP,
macam kejap je kan MP, tiba2 dah 4 bulan.

Azieazah,
kedai jahit dah tak terima Azie...

Amie berkata...

Rohah,
asyik njalok ditimang2 vaey...

Suzana,
sedap peluk saya ni aunty Suzana.

Bbwana,
cengeng juga dia ni.

Amie berkata...

WC,
he heheh dah aktif tiarap & merangkak nanti kurang sikit montel saya.

Liza,
cubitsikit aje tau aunty!

Acik Erna,
waalaikumussalam... tak sedar masa berlalu kan Acik.

Amie berkata...

Ayu,
memang tangan berketak2 Ayu... dah mantain dah sekarang sebab dah aktif tiarap, banyak kalori terbakar.

Wani,
memang tak terasa... tetiba je dah 4 bulan!

Halamanku,
tak de petua.... memang semua anak lahir dengan rambut lebat, tapi Firdaus tak berapa lebat berbanding 3 abangnya sebab rambutnya jenis halus.

Amie berkata...

Ayah Temuk,
waalaikumussalam Ayah... boleh pinjam, nanti Amie tanya dulu boleh tak ikut pos lahu he heheh...
Bubur suro tu memang penuh kenangan Ayah, sayangnya ramai yang kata sama dengan bubur lambuk! Inilah masanya Amie nak gali resepi tradisi, dan kembalikan pada martabatnya!

Mas,
hari2 pipinya digigit orang Mas he he ehh.

rahel berkata...

Geram makcik tengok c Firdaus ni...

ibh_sue berkata...

Kejap ja dah beso dak kecik ni. Geram untie tgk pipinya tu. :)