ADSENSE

Selasa, 15 Mei 2012

Selamat Hari Guru 2012

Buat yang bernama guru dan yang sewaktu dengannya, semoga terus cekal dan tabah dalam memartabatkan profession keguruan di negara kita. Berkhidmatlah penuh dedikasi, ikhlas dan amanah demi anak bangsa, agama dan negara. Sesungguhnya tiada jalan mudah untuk menempa kecemerlangan dalam apa jua bidang, melainkan jika kita kuat berusaha dan bercita-cita untuk mencapainya. Selamat Hari Guru 2012.


Guru Inovatif Melonjakkan Transformasi Pendidikan Negara.

24 ulasan:

Aju Mohit berkata...

Selamat hari guru kak Amie!!! Tugas guru kian mencabar kan kak, semoga tenang mhadapi kerenah anak2 murid

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam Amie...arini yer hari guru?Dah lupa..masa sekolah dulu...mmg dah set date sambutan hari guru sbb nak kasi hadiah kat guru2.
Kpd Amie,...selamat hari guru.bakti & jasamu tetap diingati oleh anak murid hingga ke akhir hayat.Aminnn

rahel berkata...

Selamat hari guru ye Kak Amie..
semoga tetap bersemangat dalam menjalankan tugas sebagai seorang guru...

ummiross berkata...

Pesara guru datang, nampak pulak epal,rasa nak ngap2 je.hik.
Selamat hari guru Amie dan semua guru, semoga jasa cikgu2 akan terus diberkati.

Wattie berkata...

Salam Amie,
Selamat hari ibu dan selamat hari guru Amie, semuga terus menjadi yang terbaekkkk..... Aikkk tak kan makan sebijik epal saja, mana keknya, tak dak ka hehehe,

Acik Erna berkata...

Selamat Hari Guru Amie..jasa guru tetap dikenang..

Ida,Japan berkata...

SLMT HARI GURU kak amie

Qasey Honey berkata...

Selamat Hari Guru Kak Amie...semoga menjadi pendidik yg berdedikasi dan berkaliber...jasa dan baktimu akan diberkati..slm syg dri QH...muahhh

Shahriah Abdullah Novelis berkata...

Salam Kak Amie cayangg.. Happy Teacher's Day buat kak Amie.. Jasa Guru akan ku kenang selamanya...:)))

Nieza berkata...

Selamat hari guru buat kak Amie cyng, semoga segala ilmu dan bakti yg dicurahkan akan diberkati Allah.

nanti akak singgah blog saya ambil ecard bunga yer..:)

Nens Collection berkata...

selamat hari guru kak amie..semoga lebih tabah menghadapi kerenah2 anak murid zaman skang..;)

Asmara berkata...

selamat hari guru buat kak amie! :D

Rohah berkata...

"SelamaT Hari Guru cikgu Amie".Semoga berkat usaha murni mu mendidik anak bangsa

Kamalia berkata...

selamat hari guru kak amie..
semoga sentiasa dirahmati olehNya.

dapurCikWan berkata...

Selamat hari guru kak ;)

Melly Octaviana berkata...

Happy Teacher's Day Kak Amie sayang.. ;)

MulutPayau berkata...

Selamat Hari Guru Kak Amie....ceria2 selalu...

Yana Shaiful berkata...

~ Selamat Hari Guru Kak Amie cayangg ^_^

anymz berkata...

happy teachers day amie..jasamu di kenang...huhu

eh!nanti akak nak angkut resepi kat bawah tu lah..yg ada pandan tu..macam dah tersuka pulak kat menda2 hijau ni tau..

mamanajmi berkata...

Selamat Hari Guru K.Amie!

Aida78 berkata...

selamat hari guru

MaDiHaA a.k.a Ratna berkata...

salam amie...
happy mother's day & happy teacher's day for you dear!

mama sara nur berkata...

SELAMAT HARI GURU...insyaallah yg pasti kena ikhlas mendidik dan menjalankan amanah yg diserahkan dgn sepenuh hati
hilang penat melihat anak2 bangsa berjaya

Puan Ros @ Sinaranmenu.blogspot berkata...

Salam Amie,Sorry kak Ros lambat sampai.Selamat Hari Ibu dan selamat Hari guru ya.Tak pernah tengok kepah gergasi tu.