ADSENSE

Khamis, 3 Mei 2012

Ikan Kerapu Kukus Thai

Jom ratah Ikan Kerapu Kukus Thai. Kukus ikan. Buang air ikan. Tuang perencah Ikan Kukus Thai. Siap!


Resepinya tak payah Amie tuliskan ye.... sebab Amie gunakan perencah ready made. Kalau beli Perencah Ikan Kukus Thai, boleh baca arahan di belakang bungkusan. Wokeyyyyy....  Kita terus meratah sampai ke tulangnya yang penghabisan.


Alhamdulillah. Rezeki Allah. Malam ini malam Jumaat...... assalamualaikum semua. Jumpa Lagi.

14 ulasan:

Nuridah berkata...

Assalamualaikum Amie,

wah meriahnya tengok ikan kerapu kukus tu...sedap nampaknya...lupa tadi nk bawa pinggan koson...hehehe.

Choco Ani berkata...

Assalamualaikum Amie... Saya jenguk ni datang nak mkn.. uwaaa sedap nyaaa.. rajin lah Amie ni.. masak sedap sedap.. ;)

Nuwairani Ismail berkata...

subhanallah! sedapnye! dah berapa kurun tak makan ikan kerapu kukus ni. adoi...suke! suke! tumpang makan sekali ye kak amie!

Melly Octaviana berkata...

Kak Amie..jangan di abisin yah Melly juga mau meratah ikan kukus ini..slurrp

ummiross berkata...

Assalamualaikum..tuan umah ada? bawa pinggan ni, nak tapau ikan kerapu kukus, hik!

ijayuji berkata...

Salam kak amie!! cedappnyerr! ikan kerapu ni kaler apa eak? :D kita mmg fail bab pengecaman ikan2 hihihi.. dia ada dot dot dot eak kat sisik dia tu? aaaaaaaa... gerammnyer sbb tak kenal rupa ikan kerapu :D ikan laut eak? byk soal pulak :D sedap betul kalau ikan stim2 gini :)

Rohah berkata...

weewitt kak, dah habis ke ni,kalau tak boleh mintak sikit, lazat nengok kuahnye tu..

Qasey Honey berkata...

asslm kak Amie...nmpk sedap sgt tu lauk ikan kerapu kukus tu...wah kecur dibuatnya...

rahel berkata...

Aduina...sadap banar itu ikan kukus..mesti habis tengkoraknya ni ikan dijilat..hehe..

Nieza berkata...

sedapnya!!lamanya saya tak mkn ikan kerapu kak...sampai dah lupa rupanya mcm mana..haha harap dapatlah bertemu ikan kerapu kat Finland ni satu hari nanti yer..hehe

Nens Collection berkata...

kak amie perencah siap tu brand ape?..best gilakk..huhu..saya suka rantah2 ni..hehe

Ketuhar Panas Yatie berkata...

Jom ratah sama-sama Kak Amie . Ada lagi ke?

quinnie berkata...

ratah2 sedap ni kak..nasi sikit je..hehehhe

Kakzakie berkata...

Dah habis macam mana kakak nak makan sama Amie hihi...