ADSENSE

Selasa, 28 Ogos 2012

Kiriman Daripada Che Ct : 3 Buah Buku Masakan

Assalamualaikum.


Sekarang Amie sudah ada koleksi buku masakan dari teman blogger. Terima kasih yang tidak terhingga di atas kiriman 3 buah buku masakan daripada Che CT. Delima di http://www,sitidelima.com/. Che Ct kirimkan buku-buku tersebut ke kampung Amie, jadi setibanya Amie beraya di Selangor pada petang hari raya pertama, Amie sudah boleh membelek-belek resepi yang lazat-lazat belaka terutama Istimewa Pemanis Mulut di atas!


Seronok rasanya dapat membelek resepi biskut raya yang comel-comel belaka!



Dan, sudah tentunya tidak ketinggalan hidangan agar-agar dan puding yang pastinya mengancam selera untuk mencubanya! Tahniah buat semua blogger yang terlibat sebagai penyumbang resepi dalam buku masakan tersebut. Amie tumpang bangga dan akan sentiasa memberikan sokongan moral untuk anda semua! Selamat memeriahkan dunia masakan tanahair.



13 ulasan:

Liza berkata...

laaa, Liza jugak ketinggalan ni...ni kena pi cari buku masakan tu...

Amie berkata...

Liza,
PM aje kat Che Ct...mudah & cepat.

Nens Collection berkata...

sukernyer buku resepi agar2 & puding tu..berminat plak..hehe

ummiross berkata...

wow bestnya!, tahniah kepada rakan blogger yang menyumbangkan resepi yang sedap2 tu. Terliur tengok puding tu..

Mas Sani berkata...

bestkn kak...mas baru semalam beli buku kak ct delima 'pemanis mulut' :)

Amie berkata...

Nens,
Kak Amie pun suka resepi agar2 & puding tu... cantik2 dan nampak sedap belaka!

Ummiross,
usaha gigih mereka membawa jaya ye Ummi... Amie tumpang bangga & seronok dengan hasil mereka.

Mas Sani,
oleh sebab buku masakan tu tak sampai ke tempat kakak, jadi Che Ct tolong pos ke kampung...syukur dapat 3 buah!

Asmara berkata...

seronok ada koleksi. kadang tengok kat buku lagi best dari kat komputer kan. hehe...

Tihara berkata...

best nye kak..berbaloi sbb akak rajin memasak :)

Kamariah Awang berkata...

Rajinnya Amie memasak...

ibundo berkata...

salam raya amie. Seronok tengok rakan bloger bertambah-tambah maju ke depan. Kita pula bila lagi agaknya ye mie...

quinnie berkata...

seronoknya dpt buku masakan...:) sempat baca je kisah2 akak beraya kat kg tu..tak sempat nak tinggal jejak...macam2 posing ye..hehehhe

Acik Erna berkata...

assalam amie..amie kan rajin..lepas ni acik menungu resipi yang dah dicuba dari amie

Mamasya berkata...

Salam Amie.seronok bila dpt tatap buku2 masakan rakan bloggerkan...