Pages

Khamis, 23 April 2015

Resepi Amie's Little Kitchen dalam Majalah SAJI Edisi Mei 2015

Terima kasih berjuta-juta banyaknya buat pengarang Majalah SAJI, Mr. Joha Ahmad yang sudi menyiarkan 14 buah resepi dari dapur Amie di dalam Majalah SAJI Edisi Mei 2015.

Terima kasih yang berjuta-juta juga buat rakan blogger yang menjadi rujukan masakan Amie seperti DAYANG JACK....

Sebab... salah satu resepi yang tersiar ialah Resepi Kek Lumut yang Amie rujuk dari blog beliau. Kredit untuk Dayang Jack yea... moga Dayang Jack yang kini menyepi akan kembali aktif berkongsi resepi.

Dan yang seronoknya sebab Mr. Joha terpandang juga, dan memilih Kek Lapis Keju Masam Manis yang kelazatannya tiada tolok bandingannya untuk disiarkan.... he he heee!

Tidak ketinggalan buat KAK JEE... berjuta-juta kasih untuk Kak Jee sebab sudi kongsi Sambal Ijonya... dan Mr. Joha terpandang pulak dengan resepi Ikan Goreng Sambal Ijo itu!

Kawan-kawan jangan ketinggalan memiliki Majalah SAJI Edisi Mei 2015 ini yea... Selain resepi Amie's Little Kitchen, banyak lagi .Resepi dari dapur rakan-rakan blogger yang lain juga tersiar seperti Hafizah FIZA'S COOKING, Fauziah dari GEE HUT dan Evelyn Gemina dari MY BAKING WORKHOP. Jom terus meriah-meriahkan dunia masakan tanahair!

6 ulasan:

  1. Assalamualaikum kak😘 lama aaaaasgt tak blog walking, tahniahhh utk akak😍

    BalasPadam
  2. Salam Amie. Tahniah diucapan dan saya rasa bangga dengan kejayaan Amie.. semoga sentiasa cemerlang dalam kehidupan!

    BalasPadam
  3. Tahniah kak amie..tumpang hepi dan tumpang bangga bila blogger masak2 terus sukses

    BalasPadam
  4. Wow
    tahniah akak
    terskan mnulis dn bkongsi

    BalasPadam