Pages

Khamis, 19 Julai 2012

5 Soalan Kuiz Terkumpul : 'Lebih Ramai, Lebih Meriah Dunia Blogging Kita Semua, Ya, Gitew :D'

Assalamualaikum.....


Seronok pula rasanya berlari-lari mencari soalan kuiz yang Shahriah Masterchef anjurkan. Macam mencari harta karun pula ha ha ha hh.... itu belum lagi Shahriah kemukakan soalan kuiz mencari benda yang tersembunyi. Ada ke begitu Sha?  Sesiapa yang berminat untuk menyertai kuiz ini jangan tunggu lama-lama, nanti lama-lama tak sempat ikut sama pula. Caranya mudah saja. Sila klik sini untuk mengisi borang PERTANDINGAN KUIZ yang sungguh mudah ini.


Ini yang seronok didengar. Ada berita baik... sesiapa sahaja yang menyertai kuiz ini, anda akan menerima cenderahati berupa Book Mark Ice-Cream & Lolipop! Betulkah seperti apa yang Amie canangkan ini? Tak percaya? Boleh klik BERITA SEDAP ini. 

Untuk terus membakar semangat rakan-rakan untuk menyertai kuiz yang akan ditutup 2 minggu sebelum menjelang hari raya ini, kita lihat apa hadiah istimewa yang disediakan oleh Shahriah LAGI HADIAH KUIZ KASI BAKAR LAGI.

Ha... tunggu apa lagi? Satu demi satu soalan kuiz sudah dipaparkan. Setakat ini sudah 5 soalan dikeluarkan! Jom.... jommmm... marathon jari!

2 ulasan:

  1. Askum Kak Amie cayanggg fuyoooh dah jumpa soalan yang kelima tuuu hehhe... kak Amie sha baru masukkan hadiah lagi.. cetengok cetengok... tq so much kak Amie... cayang dia.. good luck! puasa kita jangan tampal gambar masak kita tampal gambar lolipop tu je heheheheh

    BalasPadam
  2. Wow! Dah masuk soalan 6 yea.... ha ha hahh teruskan marathon!!!

    BalasPadam