ADSENSE

Isnin, 17 November 2014

Hari Ulang Tahunku & Wedding Anniversary

Sekadar untuk kenang-kenangan....
Sebenarnya tak merancang untuk menyambut ulang tahun.... tak berapa sihat 2-3 hari. Entah bagaimana, hasil 'cucukan' keluarga belah Encik Suami, maka jadilah sambutan yang seadanya di rumah kami.... tanpa persiapan yang sepatutnya.

 Gambar kenangan... Farid tiada bersama. Tak apalah, Fuad, Fairuz & Firdaus ada.....

Persiapan menjelang pukul 6.00 petang. Gagahkan juga turun ke dapur sediakan mana yang patut. Selepas Isya' siaplah serba sedikit.... mee goreng, kentang panggang, air buah, nasi putih..... dan menu utamanya sudah tentulah BBQ ayam, sosej dan seafood.... BBQ pilihan paling mudah, sebab hanya perlu sedia bahan, yang nak makan panggang sendiri... bukan orang lain pun.... sanak sedara sendiri he hehehe.... yang penting meriah & kenyang!
Yang bestnya... dapat kek coklat strawberry.... terima kasih daun keladi buat Lina, anak buah kami sebab sponsor kek ini! Tahun depan hantar lagi ye Lina... kih kihhhh.

Doa dibaca.... kata Encik Suami, sempena ulang tahun Amie pada 16 November dan ulang tahun perkahwinan kami yang ke-20 pada 18 November - esok - sambut sekali harung!

Pelan-pelan je kita buat kerja, ambik gambar pun sikit-sikit. Suka tengok gambar ni.... makan di ruang terbuka..... Kita sibuk di dapur sampai keluar peluh... alhamdulillah, nampaknya demam semakin pulih.

12 ulasan:

kasihilmar.com berkata...

Assalamualaikum Amie. Didoakan semoga Allah kurniakan kebaikkan hidup didunia dan akhirat pada Amie, suami dan anak2 ... Happy birthday & Happy Anniversary to you!

Amie berkata...

Zanita,
waalaikumussalam.... amin... amin ya Allah, sama-samalah kita mendapat kebaikan hidup di dunia dan akhirat.

Umie Jazz berkata...

Assalamualaikum amie slmt hari lahir dan slmt ulang thn perkahwinan juga Uj ucapkan...semoga sentiasa berada dibwh rahmat Allah....amin...

Cheq Sue berkata...

Selamat ulangtahun kak amie... juga selamat ulangtahun perkahwinan... semoga berbahagia dan berkekalan selamanya... in sha allah...`

زوريده بنت مومين berkata...

Barakallah kak mie..semoga di paringi waras kabehe...

Faudziyah Haji Ariffin berkata...

Selamat Hari Lahir Amie, Dimurahkan lagi rezeki, diberi kesihatan yang baik dan ditetapkan Iman ... Dan Selamat Ulang tahun perkahwinan, moga berpanjangan hingga ke JANNAH. Aminnn.

zila norazila berkata...

slmat ulgthun dn hppy anvsry kak..moga demm tu cepat kebah..:)

MamaFaMi berkata...

Tahniah Amie. Selamat hari lahir buat Amie dan selamat ulang tahun perkahwinan buat Amie dan suami. Semoga berbahagia bersama selamanya. Aamiin.

Amie berkata...

Umie Jazz,
waalaikumussalam.... terima kasih... amin ya Allah.

Cheq Sue,
terima kasih... terima kasih... in shaa Allah Taala... amin.

Zuraidah,
terima kasih...

Amie berkata...

Faudziyah,
terima kasih... in shaa Allah... amin ya Allah.

Zila,
terima kasih... dah beransur shat... alhamdulillah.

MamaFami,
terima kasih... mudah-mudahan... amin ya Allah.

fazianbatrisyia berkata...

tahniah & selamat hari lahir kak amie. bahagia sampai syurga

Amie berkata...

Fazian,
terima kasih... amin ya Allah.