ADSENSE

Rabu, 14 Mei 2014

WW : Firdaus Merajuk!


Lepas mandi & sarapan ... tak mahu pakai baju sebab cuaca panas.


Bersemangat nak baca buku.


Tapi tak ada cikgu nak ajar....


Sedihnya....



Sabar menanti...


Rasanya belum mampu nak belajar sendiri..


Kesian saya kaaan....



Kalau macam ni nak merajuklah....


Dah mula angkat kotak buku....


 Mummy kata... hari ini hari Ahadlah sayang. Mana ada cikgu datang mengajar!


Oh!  Ye ke....



Tapikan kita boleh membaca pada bila-bila masa dan di mana saja....


Hu hu huuu.... kali ini memang saya betul-betul merajuk!


5 ulasan:

LiNa_Pg berkata...

Comey jer merajuk hahaaa...
seb baik dia tak baling buku2 dia tu...okey la majuk suwit gitew hihii

whitecappuccino berkata...

ala comel.dah berapa bulan amie?

Umie Jazz berkata...

Assalamualaikum amie..ala comeinya muncung si Firdaus ni..Uj doakan semoga jadi anak yg cemerlang dan menjadi kebanggan ibubapa yer firdaus...=)

Bbwana adienia berkata...

nampak comel firdaus merajuk..heheh..

ummiross berkata...

waa..gambar last tu garanglah!!!, hihi,yang garang ni yang geram tak sudah nii, maiii nak cium 2-3 kali, hehe...