ADSENSE

Rabu, 15 Januari 2014

WW: Asyik Naik Turun Tangga....











6 ulasan:

HomeKreation berkata...

Pandai gak dia turun step-by-step tu... tapi hati2 ya Amie, jgn kasi naik tangga tinggi2 nanti bila kita terleka tetiba jer dah sampai ke atas.

whitecappuccino berkata...

dah besar la baby...macam ni la waktu anak anak kecil dahulu...memang tak larat angkat sebab dorang asyik nak naik turun tangga hehe

azieazah berkata...

Amboiii anak sapa ler yang cerdik dah niii. Jaga jaga, jangan terantuk kepala yerrr!

azieazah berkata...

Amboiii anak sapa ler yang cerdik dah niii. Jaga jaga, jangan terantuk kepala yerrr!

zana fahmi berkata...

Haha..lepas ni letih la mama dia mengejar, tu baru pandai merangkak.

ummiross berkata...

hihi..comelnya Firdaus, hero msetilah jaguh naik tangga turun tangga kan Firdaus, mesti lasak dan bergaya.