ADSENSE

Rabu, 2 Oktober 2013

WW - Buah Kerdas @ Genuak


10 ulasan:

asyifa mustaffa berkata...

Bau dia lgi kuat dri petai ni kak...tp apa pun..mmg sedap...! Cicah sambal belacan plak...mantap lah...:-)

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Amieeee...yg ni pun atie xpernah mkn gak :(

et berkata...

hi kak..
kegemaran sangat ni..sedap.hehehe

ummiross berkata...

ummi tau buah ni Amie, ummi makan sikit2 je, sebab rasa dia macam kuat sikit, terasa-rasa kat lidah.

Mel berkata...

ini bapak mel suka sangat ni. dulu belakang rumah ada, sekarang kat kedai pun susah nak jumpa.. tapi baunya...fuhhh

zana fahmi berkata...

wah..ini biasa famili hubby makan kat kampung. kakpb tak makan, takut..hehe..setakat petai ok lagi. jering pun mcm susah nak telan, lagi pula kerdas...lariiiii

fazianbatrisyia berkata...

tak penah makan....1st time tgk masa kat seremban. org kata bau dia lebih kuat drp petai....tak apa...kita raikan aje kpd yg gemar...yg tak gemar diam2 aje...kita hormati citarasa org lain.

LiNa_Pg berkata...

Sy panggil kerdas..penang panggil keduak..sedap wat ulam..

Anna Qawina berkata...

ni kalo ayah saya, abang saya dgn adik2 saya ni makan ratah je ni haa..dapat kat somi kita,....mau berjam2 gosok gg..haha..sedap ni cicah budu

NenetPenne (NP) berkata...

sedap nihhh