ADSENSE

Selasa, 15 Oktober 2013

Mencungkil Bakat Terendam!


Cuba-cuba deko sempena ulang tahun pertama cucu - anak kepada anak buah.


Bila dah siap.... ketawa sorang diri!

14 ulasan:

Faudziyah Haji Ariffin berkata...

Salam Amie,
Cantik sangat-sangat. Saya berkenan pulak. Nak buat kek hias menghias ni kena ada kesabaran Amie. Setakat ini saya memang tak mampu, selalu buat kek nak cepat aja. Tahniah..

Cheq Sue berkata...

masa saya 1st buat kek princess dulu bukannya senyum seorang diri kak, tapi termenung... T_T

asyifa mustaffa berkata...

1 kmajuan kak.amie....:-)
X pe...lma2 nnti msti teror dah....

zana fahmi berkata...

kakpb ada hati juga nak pergi belajar mendeco kek begini tapi.....nak buat utk sape eh? Amie takpe, ramai org order.

Tina Othman berkata...

Cantiklah kak amie, teror tu boleh buat kek mcm tu

Rohah berkata...

bangkat sudah dicungkil...alhamdulillah..mantop

Yatie Mokhtar berkata...

cantik la kak...saya pun nak try buat untuk anak sy tapi blum yakin lagi..

Bbwana adienia berkata...

cantiknya..wah, kak amie suda makin pandai mendeko ya..tahniah kak.

ummiross berkata...

Amie..makin hari makin berseni tangan Amie, cantik sangat tu!

ummiross berkata...

Amie..makin hari makin berseni tangan Amie, cantik sangat tu!

mamaAna berkata...

Salam Amie...wahh cantik sangat kek yang dideko.
Memang bersenilah....tangan Amie nie... Tahniah.

rahel berkata...

maknanya sudah lembut kalau sudah lama terendam...

LiNa_Pg berkata...

Cantiknya kak amie...saya masih belum berani mencuba..agaknya berapa lama nk rendam bagi lembut tangan ni ya hehe

MulutPayau berkata...

cantiknya...!!