ADSENSE

Khamis, 12 September 2013

WW : Sepetang di Taman Firdaus










9 ulasan:

MaDiHaA a.k.a Ratna berkata...

wahh.. bestnyer.. mata kucing brazil dah berputik lagi... agak2.. nanti firdaus dpt cicip tak? hehe...

rostina76 berkata...

salam k.amie….lama tak singgah sini. wah!!!bulat mata si tecit tu pegang buah. btw buah apa ni? lebat berbuah tu

Bbwana adienia berkata...

bulatnya pipi baby tomel tuh..geramnya tengok..hihi..

Delima Zamrud berkata...

Bulat mate firdaus tgk buah tu geram tul comey sgt hehhehe, teringin D5 nk rasa buah nie sedap ke akka :D..

ICook4Fun berkata...

Cute lah anak you Amie. By the way what fruit is that?

ummiross berkata...

Alolo..!, geramnya tengok tangan momtok Firdaus tu, rasa nak cium2 Firdaus ni.
Besarnya buah tu Amie..berbuah lagi ye.

Tihara berkata...

ololo baby geram kat buah yer.. :)

LiNa_Pg berkata...

Assalam kak amie..kite tak geram tengok buah yg besar tu...tapi geram tengok tangan Daus yg montok tuh..
Kelakar pulak tengok buat mata bulat geram ngan buah tu..sudahnya kugigit jugak buah ni..
kalau ada di 'tempat kejadian' mesti gelak sakan

☆♥L@dy @yU♥☆ berkata...

Buah ape tu kaka?
Ai Mmg jakun bab2 buah ni
Alololo chubby betui lil hero kaka tu
Gerammmm